Strojové učení

Strojové učení (anglicky machine learning) je jedním ze souboru principů, na základě kterých funguje umělá inteligence. Jedná se o algoritmy, díky kterým jsou počítačové systémy schopny se učit z množiny dat a zlepšovat své procesy, bez toho aniž by je musel někdo dále programovat.

Jak funguje strojové učení

Díky strojovému učení dokáží programy tvořit modely a predikce. V rámci trénování, kdy jsou strojům předkládána vzorová data, je vytvořen model neuronové sítě, dle kterého jsou pak zpracovávaná další nová data. Tak funguje automatizace procesů, která velmi zrychluje a usnadňuje práci v různých oblastech.

Využití strojového učení v marketingu

V marketingu pomáhá strojové učení analyzovat velké množství dat, optimalizovat a personalizovat kampaně, předvídat chování zákazníků a odhalovat nové marketingové příležitosti, zlepšovat zákaznickou podporu (např. prostřednictvím chatbota nebo virtuálního asistenta) a zefektivňovat tvorbu obsahu.

Pokud potřebujete poradit s využitím programů umělé inteligence fungujících na principu strojového učení, rádi se na vhodná řešení pro vaše podnikání podíváme.