Email marketing

Newsletter pomocí hromadné mailové rozesílky informuje stálé, ale i potencionální zákazníky o vámi nabízených produktech, službách, slevách, akcích nebo novinkách.

Co je klíčové pro email marketing a jaké jsou jeho výhody?

Databáze kontaktů

Mailing se neobejde bez pravidelně aktualizované databáze kontaktů, které se shromažďují na základě odeslaného e-mailu, vyplněného dotazníku, kontaktního formuláře, odeslané objednávky apod.

Měření vybraných parametrů

Do rozesílaných e-mailů se umísťuje měřící kód, který pomůže vyhodnotit úspěšnost e-mailové kampaně. Připojením na analytické programy lze sledovat návštěvnost i konverze jako například vyplnění kontaktního formuláře, dotazníku či objednání produktů.

Výhody

Přesné zacílení na uživatele, kteří přišli s vaší firmou do kontaktu a získávání dlouhodobých zákazníků.

 

Minimální náklady na rozesílání a distribuci newsletteru.

 

Odlišení od konkurence pomocí originální grafiky newsletteru vytvořené na míru, což v konečném důsledku přispívá k budování vaší značky (brandu).

GDPR

Nutnost GDPR, tedy souhlasu příjemce e-mailu se zasíláním newsletteru. Zároveň by měl e-mail obsahovat odkaz, přes který se příjemce odhlásí od zasílání.

Pomůžeme vám s budováním databáze kontaktů a se správou mailingové databáze. Poté vybereme vhodnou strategii obsahu newsletteru. Následně přijde na řadu copywriting, textová editace newsletteru a jeho grafická podoba. Na konec naplánujeme automatické rozeslání newsletteru v ideální den a čas. Pomocí analytického programu vyhodnotíme úspěšnost mailových rozesílek.

1

Posílejte alespoň jeden newsletter měsíčně.

40

let tu s námi email marketing je.

50%

uživatelů otevírá maily na mobilu.

94%

úspěšnost grafických mailů.

POMŮŽEME VÁM S EMAIL MARKETINGEM

Napište nám více o vašem projektu

Rádi pro vás budeme pravidelně email marketing zajišťovat