Školení

Naše aktuální nabídka školení z online marketingu

Školení Google Analytics 4 s posíláním dat do BigQuery a následnou prezentací v Looker Studiu

Na školení se dozvíte o novinkách, které v Google Analytics 4 jsou. Celé školení bude praktické plné materiálů a konkrétních příkladů, které ihned budete moci využít. Řekneme si proč má smysl posílat data do BigQuery a jak je prezentovat v Looker Studiu (dříve Google Data Studio).

Datum: dle domluvy
Místo: Kolín nebo u vás ve firmě
Lektor: Jiří Krejčík
Cena: individuálně

Zjistěte o školení více ->


Školení SEO pro začátečníky

Na školení se dozvíte, co to SEO je a k čemu může být vám a vašim webovým stránkám užitečné. Zjistíte, jaké jsou nejčastější chyby a SEO mýty. Po školení budete schopní provést na svém webu první změny.

Datum: dle domluvy
Místo: Kolín nebo u vás ve firmě
Lektor: Jiří Krejčík
Cena: individuálně

Zjistěte o školení více ->


Školení internetového marketingu

Naučíte se základy internetového marketingu a získáte přehled o možnostech propagace vaší webové prezentace na internetu.

Datum: otevřený termín
Místo: Kolín nebo u vás ve firmě
Lektor: Jiří Krejčík
Cena: individuálně

Zjistěte o školení více ->


Individuální školení sociálních sítí

Školení připravujeme převážně na míru pro potřeby školeného týmu. Řešíme sociální směrem k zákazníkům nebo třeba i interně pro potřeby firemní komunikace.

Datum: otevřený termín
Místo: Kolín nebo u vás ve firmě
Lektor: Ondřej Hink
Cena: individuálně

Zjistěte o školení více ->


Školení umělé inteligence (AI)

Na školení budeme mluvit o dostupných nástrojích AI a jak je využít pro zvýšení efektivity vaší práce.

Datum: dle domluvy
Místo: Kolín nebo u vás ve firmě
Lektor: Michala Forstová
Cena: individuálně

Zjistěte o školení více ->


Reference na naše školení

Reference od našich klientů jsou pro nás velmi cenné a povzbuzující. Rádi bychom se s vámi podělili o několik zpětných vazeb, které jsme od našich spokojených klientů získali na naše školení.

Byla jsem velmi spokojená se školením, protože obsahovalo praktické ukázky a tipy, které byly přizpůsobené naší společnosti. Obecná školení jsou málo užitečná, ale vy jste se zaměřili na specifika našeho klienta, což je velmi ceněné. Ocenila jsem také váš osobní a milý přístup. Nejvíce mi prospěla praktická část, kde jsme mohli společně projít nastavování skupiny a diskutovat o různých variantách. Dámy, které nás vedly, byly velmi milé a příjemné. Děkuji vám moc za toto školení.

Kateřina Vogel / Specialist HR/ER/Internal Communication TOYOTA MOTOR MANUFACTURING CZECH REPUBLIC s.r.o.

~

Školení nám odpovědělo na všechny otázky, které jsme měli, a pomohlo nám správně nasměrovat další interní komunikační kanál. Jsme velmi spokojeni s praktickými ukázkami a tipy přizpůsobenými naší společnosti. Tým se nebojí sdílet své know-how, což nás přesvědčilo o jejich profesionalitě a kvalitě služeb. Doufáme, že budeme i nadále spolupracovat.

Veronika Kazdová a Marek Duchan / TOYOTA MOTOR MANUFACTURING CZECH REPUBLIC s.r.o.

~

Jiří Krejčík pro naši firmu uskutečnil školení Google Analytics 4 s posíláním dat do BigQuery a následnou prezentací v Google Data Studiu. Uvítali jsme praktické informace, které nás, a hlavně naše klienty, určitě posunou zase o krok dopředu. Je vidět, že už se v tom Jiří nějakou dobu pohybuje a ví, co dělá, takže za mě to splnilo očekávání.

Jiří Švihálek / Projektový manažer NEXT VISION s.r.o.

~

Individuální školení sociálních sítí pro nás bylo přínosem. Hlavně jsme si utřídili informace a myšlenky. Díky prezentaci, která byla předem připravena a průběžně se doplňovala o nové informace máme základ, ke kterému se můžeme vracet. Mile nás překvapil publikační plán, jako praktický nástroj, který postupně plníme vlastními materiály.

Petra Kvízová / MEDtechnic services, s.r.o.

~

Úkol zněl jasně: Připravit workshop pro pestré publikum – od lidí, kteří o SEO nikdy neslyšeli, až po sběhlé externí copywritery, kteří si jen potřebovali ujasnit specifika SEO v naší firmě. Jirka se toho chopil se ctí, zodpovědně se připravil a měl pro každého něco. Podařilo se mu správně namíchat poměr teorie, příkladů z praxe a vlastních pokusů účastníků workshopu.

Ing. Zuzana Šenoltová / Brand Marketing Manager Lekarna.cz

~

Jirkovo školení pro mě bylo velice přínosné, protože na praktických příkladech ukazoval fungování jednotlivých marketingových oblastí. Vše bylo vysvětleno srozumitelně a případné dotazy byly Jirkou ihned zodpovězeny.

Mgr. Veronika Březinová / Online Marketing Specialist Louda Auto a.s.

~

Jirkova prezentace pro Board Kolín byla srozumitelná i pro laika. Obsahovala konkrétní doporučení, co má každý člen boardu změnit či nastavit na svých stránkách. A také jak a kde změnu provést.

Radka Stepaková / Regionální ředitelka The Alternative Board

~

StudioEmotion.cz

Individuální školení e-mail marketingu mi vyhovovalo. Všechno, co jsem potřebovala mi pan Krejčík stručně a přesně vysvětlil. Vyhovoval mi způsob, jakým školení probíhalo, všechny věci jsem si rovnou mohla prakticky vyzkoušet, případně se hned doptala na podrobnosti.

Julie Nováčková / Office Manager StudioEmotion.cz