PPC

PPC (pay-per-click) neboli platba za kliknutí je forma online reklamy, při které inzerenti platí za proklik. Ve vyhledávání se zobrazuje hned pod vyhledávacím polem nebo na konci stránky a je vždy označená jako reklama.

Strategie kampaní navrhujeme tak, aby odpovídaly potřebám našich klientů a aby byly sestavené na míru jejich projektům. Do strategií zahrnujeme placenou reklamu ve vyhledávání, v obsahové síti, videoreklamu a reklamu na sociálních sítích.

Směřujeme k výsledkům, které našim klientům pomáhají dosahovat jejich obchodní cíle. Účty našich klientů spravujeme na pravidelné bázi, sledujeme ceny nabídek a rozpočty, abychom zajistili maximalizaci návratnosti investic.

Výsledky jsou důsledkem našeho komplexního přístupu na míru, který zahrnuje několikaleté zkušenosti a profesionalitu ve správě PPC reklam. Jsme schopni rychle reagovat na případné změny, výkyvy a přijít s vhodným řešením. 

Pro PPC reklamu využíváme tyto systémy

Google Ads

Google Ads je nejrozšířenější PPC systém. Služba funguje na modelu platby za kliknutí, kdy uživatelé inzerují prostřednictvím klíčových slov a platí za každé kliknutí na jejich reklamu. Slouží také pro video inzerci, kdy se platí za zhlédnutí videí na YouTube, včetně možnosti platby za zobrazení. Systém pracuje s nástrojem skóre kvality, kterým sleduje, zda se obsah reklamy shoduje s tím, co prezentuje firma na svém webu.

Sklik

Pomocí systému Sklik bude vaše reklama vidět ve vyhledávání Seznam.cz. Inzerci lze zacílit na nejčtenější weby českého internetu. Nejsou to jen weby spadající pod Seznam.cz. Reklama na vaši firmu se může zobrazit na Novinky.cz, iDnes.cz, Super.cz, Sport.cz nebo třeba také v pořadech Televize Seznam. Sklik poskytuje k reklamám data, díky, kterým lze kampaně vyhodnocovat a dále optimalizovat.

Facebook Ads

Každý může na své stránce na Facebooku publikovat zdarma. Nikdy však nevíte, kdo váš příspěvek uvidí. Placená reklama vám umožňuje zacílit na konkrétní demografickou skupinu lidí a bude jen na vás, zda chcete oslovit široké publikum nebo jen okruh několika lidí. Vzhledem k tomu, že na Facebooku jsou 2 miliardy uživatelů, cílovou skupinu si zde najdete. Úspěšnost vaší kampaně v porovnání s ostatními lze sledovat přes Meta Business Suite.

Instagram Ads

Podobně jako na Facebooku se reklamy na Instagramu zobrazují na všech kanálech aplikace. Příspěvky mohou obsahovat tlačítko s výzvou k akci, například ,,Nakupujte nyní" nebo ",,Zjistěte více". Na Instagram se denně přihlásí přibližně 500 milionů lidí a jeho popularita neustále roste, což znamená, že zde můžete získat lepší míru odezvy ve srovnání s jinými platformami sociálních sítí. Podniky využívající Instagram mohou na této platformě generovat 4x více interakcí než na Facebooku. 80 % uživatelů Instagramu navíc uvedlo, že se při nákupu rozhodli na základě něčeho, co objevili při používání této aplikace.

Máme mnohaleté zkušeností, které umíme efektivně využít při tvorbě kampaní a rádi vám pomůžeme.

33%

uživatelů klikne na placenou reklamu ve vyhledávání, protože přímo odpovídá na jejich vyhledávaný dotaz

55%

zákazníků si něco koupí na základě online reklamy nebo reklamy na sociálních sítích

77%

uživatelů si je jisto, že dokáže rozpoznat placenou reklamu ve vyhledávání

26%

lidí klikne na placenou reklamu ve vyhledávání, protože je v ní zmíněná značka, kterou znají

49%

textové reklamy jsou ze všech typů PPC reklam nejoblíbenější

11%

průměrná míra prokliku u PPC reklam

ZÍSKEJTE VÍCE NÁVŠTĚVNOSTI A KONVERZÍ

Pojďte pracovat na správě PPC kampaní s námi

Rádi vám pomůžeme a staneme se partnerem ve vašem podnikání

PPC kampaně spravujeme několik let, máme mnoho zkušeností, které využijeme i pro váš projekt.