Analýza klíčových slov

Jde se o průzkum, jehož cílem je zjistit vhodná klíčová slova k danému projektu tak, aby s ním souvisela. Podrobná analýza klíčových slov obsahuje další data jako je hledanost, konkurenčnost, kategorizaci, priority, aktuální pozice a stav cílových stránek webu.

K analýze klíčových slov nám pomáhají nástroje jako Sklik, Google Ads, Google Data Studio, Google tabulky, Collabim, Marketing Miner a OpenRefine. Tyto nástroje nám umožňují nejen získat aktuální data, pracovat rychleji, ale také některé činnosti automatizovat. Výstup klíčových slov dodáváme i se surovými daty v tabulce a finální data prezentujeme v přehledném Google Data Studio dashboardu. Podívejte se na naši vzorovou analýzu klíčových slov ke koronaviru covid-19, kterou jsme vytvořili během první vlny pandemie a veřejně ji zpřístupnili.

Analýza klíčových slov zjistí

  • Co v daném oboru návštěvníci nejvíce vyhledávají 
  • Na jakých pozicích se web umístil
  • Na které fráze je vidět konkurence
  • Která slova jsou pro web vhodná a nevhodná

7 nástrojů

využíváme k analýze klíčových slov

Více než milion návrhů

jsme schopni zpracovávat

10 000 klíčových slov

obsahuje průměrná analýza

2

vyhledávače Google a Seznam využíváme k zjištění hledanosti

5 trhů

pracovali jsme na analýzách pro firmy v ČR, SK, DE, UK a USA

Provedení analýzy klíčových slov je u projektů nezbytné, protože určuje, jakým směrem se budou ubírat další aktivity. Výběr klíčových slov je zásadní součástí strategie SEO a analýza klíčových slov může pomoci určit úspěšnost kampaní. Pokud je vynechána, propagace webu nemusí být tak úspěšná. Bez analýzy klíčových slov se zkrátka žádný web, který chce být vidět na ta správná klíčová slova, neobejde.

POMŮŽEME VÁM S ANALÝZOU KLÍČOVÝCH SLOV

Napište nám více o vašem webu

Připravíme vám návrh spolupráce na míru.

Pokud víte, na která klíčová slova chcete být vidět, zavítá na váš web více zákazníků, kteří vám ve výsledku zvýší tržby.