Facebook

Správa Facebookové stránky není jen o příspěvcích. Využívejte i placené reklamy, které s rostoucí popularitou jsou cenově dostupné pro každého. Připomeňte svým návštěvníkům webu, že u vás byli pomocí dynamického remarketingu nebo využijte další možnosti inzerce.

Míra odezvy na FB

Jak komunikují kolínské restaurace po sociálních sítích a e-mailech?

Během června jsem se zaměřil na úroveň správy sociálních sítí a nalezitelnost kolínských restaurací na internetu. Aby se provozovatelé o článku dozvěděli, rozeslal jsem jim krátké zprávy na Facebooku a následně je informoval také e-mailem. Když už jsem s nimi byl v kontaktu, tak jsem toho využil k otestování úrovně jejich komunikace směrem k zákazníkům prostřednictvím těchto dvou kanálů. Rychlost odpovědi se objeví i na facebookovém profilu Na Facebooku mě zajímalo, zda restaurace umožňují pořádání svatební hostiny a pokud ano, tak kolik hostů bych si mohl pozvat. 🙂 Rychlost odpovědi je poměrně…

0
Zobrazit celý článek
Oříšky češiny na webech

7 oříšků češtiny na webech

Máte svůj firemní web nebo blog? Také občas nevíte, jak napsat nějaké slovíčko? Pokud jste si odpověděli ano, tak vám prozradím, jak si poradit s těmi nejtvrdšími oříšky češtiny. Trošku jsem si posvítila na české blogy a facebookové reklamy menších firem a živnostníků. Pojďme se spolu podívat, co jsem tam objevila. 1. Typ x tip To je slovo, které vídám skoro denně a ve většině případů je napsané špatně. Někdy mám pocit, že si člověk vybere, které i/y se mu víc líbí a to prostě používá, ať se děje, co se děje. Nicméně správně jsou obě varianty,…

1
Zobrazit celý článek