Ecomail

Ecomail je český nástroj pro e-mailový marketing, který umožňuje vytváření newsletterů a jejich automatickou hromadnou rozesílku uživatelům, kteří se k jejich odběru přihlásili pomocí formuláře na webu nebo zaškrtnutím souhlasu s jejich zasíláním při provedení objednávky. Kromě e-mailů je prostřednictvím něho možné odesílat i SMS.

Tato aktivita umožňuje se zákazníky budovat důvěrnější vztah a oslovovat je napřímo s konkrétními nabídkami, poskytovat jim zdarma zajímavý obsah a udržovat jejich zájem, což samo o sobě zvyšuje šance, že u vás budou zákazníci nakupovat i opětovně.

Co všechno nástroj Ecomail umí?

  • V editoru lze jednoduše upravovat předvolené šablony a tvořit personalizované e-maily na profesionální úrovni. Předem je možné si úspěšnost konkrétního obsahu nebo předmětu e-mailu otestovat na vzorku uživatelů z vaší databáze.
  • Pomocí formulářů Ecomailu lze nastavit automatický sběr kontaktů do databáze (např. v podobě pop-up formulářů). Následná správa kontaktů spočívá v možnosti jednotlivé adresáty rozdělovat do různých segmentů, odstraňovat neaktivní kontakty apod.
  • Výhodu přináší automatizace kampaní, kdy mohou být různé e-maily jednotlivým uživatelům rozesílané automaticky na základě konkrétní akce (např. od prvního nákupu, zanechání opuštěného košíku, v den narozenin uživatele apod.). V případě implementace trackovacího kódu, mohou být nastaveny i rozesílky e-mailů na základě procházení webu uživatelem.
  • Samozřejmostí platformy je analytika kampaní, ve které můžete sledovat, jakou úspěšnost jednotlivé e-maily mají. Z reportu konkrétní kampaně získáte přehled o tom, kolik lidí e-mail otevřeno, kolik lidí se skrze něj prokliklo na web, kolik vám daný e-mail přinesl konverzí, případně kolik kontaktů se z odběru odhlásilo apod.

Na pozadí Ecomailu funguje poradenský tým, který je uživatelům k dispozici i na chatu. Pro neznalé jsou připraveny návody ve formě videí, vzdělávací webináře a e-booky. Podobně fungují i další české e-mailingové platformy, jako je Smart Emailing nebo Boldem.