eshopy

Při provozu e-shopu se neobejdete bez propagace. Přiveďte do svého internetové obchodu návštěvníky z různých zdrojů. Nestačí jen základní SEO a spustit PPC kampaně. Marketing internetového obchodu vyžaduje kvalitní a dlouhodobou práci včetně analýz a vyhodnocování dosažených výsledků. Všechny kampaně je nutné měřit a vyodnocovat.

Nejlepší české e-commerce kanály na YouTube

Zatímco YouTubeři se potýkají s nižšími příjmy, e-shopy objevují svět videoreklam a věnují svým kanálům na YouTube stále větší pozornost. Celosvětově nejsledovanějším e-commerce kanálem je Vat19. Čekali jste Amazon? Omyl. Vítězný e-shop s neobvyklými a originálními dárky táhne. Seženete zde například největšího gumového červa na světě! Kdo má nejvíc odběratelů a zhlédnutí videí? Zpět k českým e-shopům. Na YouTube můžeme sledovat statistiky jako počet odběratelů nebo celkový počet zhlédnutí všech videí. Z tohoto pohledu český internet válcuje T-Mobile, jehož kanál obsahuje třeba i známé televizní reklamy s Ivanem Trojanem v hlavní roli.…

0
Zobrazit celý článek

Jak zklamal pan Zahrádka aneb jaký byl ShopCamp 2016

Již třetí ročník e-commerce konference ShopCamp se uskutečnil v pátek 16. září v prostorách Fakulty architektury ČVUT v Praze. A nuda to rozhodně nebyla! Dohromady se sešlo na šest stovek e-shopařů, online marketérů, pracovníků agentur a spousta dalších. Ti všichni měli možnost navštívit 11 přednášek (celkem jich bylo 22, ale rozdvojenou osobnost jsem nepotkal) a vybraný workshop (v nabídce jich bylo sedm). Tak tohle všechno si můžete samozřejmě přečíst i na oficiálních stránkách ShopCampu. Teď už tedy k tomu, co jsme se opravdu (ne)dozvěděli. Nepodceňujte poobjednávkový proces Když jsem v době zahájení celého ShopCampu poprvé spatřil dlouhou frontu čekající…

0
Zobrazit celý článek