případové studie

Oříšky češiny na webech

7 oříšků češtiny na webech

Máte svůj firemní web nebo blog? Také občas nevíte, jak napsat nějaké slovíčko? Pokud jste si odpověděli ano, tak vám prozradím, jak si poradit s těmi nejtvrdšími oříšky češtiny. Trošku jsem si posvítila na české blogy a facebookové reklamy menších firem a živnostníků. Pojďme se spolu podívat, co jsem tam objevila. 1. Typ x tip To je slovo, které vídám skoro denně a ve většině případů je napsané špatně. Někdy mám pocit, že si člověk vybere, které i/y se mu víc líbí a to prostě používá, ať se děje, co se děje. Nicméně správně jsou obě varianty,…

1
Zobrazit celý článek

Hýčkejte si svůj firemní zápis na Google Moje Firma

Zná to asi každý – naplánujete si, že vyrazíte do obchodu nebo firmy, zjistíte si předem na internetu otevírací dobu a když dorazíte na uvedenou adresu – ZAVŘENO. Mám pro vás dobrou zprávu – v Kolíně vás tato situace potká opravdu jen výjimečně. Jestli se totiž firmy něčemu ve svých vizitkách na internetu opravdu věnují, tak je to správná adresa, telefonní číslo a aktuální otevírací doba. Když hledají, buďte vidět Správně nastavený profil Google Moje Firma zajistí, že se vaše společnost…

1
Zobrazit celý článek