marketing

Internetový marketing zahrnuje mnoho činností a forem, kterými lze službu nebo produkt propagovat. Reklama na internetu vyžaduje správně nastavenou strategii, která v online prostředí zajistí zacílení na ty nejrelevantnější uživatele. K propagaci na internetu využíjete mnoho užitečných nástrojů a systémů jako jsou Google AdWords a Sklik pro spuštění PPC reklam nebo Collabim pro sledování pozic ve výsledcích vyhledávání.

SEO nebo PPC? Co je výhodnější?

Jak dopadl zápas SEO vs. PPC?

„Mám dělat SEO nebo raději PPC?”  To je otázka, kterou si položí asi každý, kdo začíná s propagací webu na internetu. A pokud se nepovažujete za znalce v oblasti online marketingu, můžete oba obory velmi snadno zamotat dohromady. Oba slouží ke zvýšení viditelnosti webů ve vyhledávání, ale přesto nejsou to samé. Pokud jste si v tom chtěli udělat jasno, nebo se dozvědět něco nového, mohli jste v Kolíně ve čtvrtek 16. 2. 2017 navštívit přednášku na téma „SEO vs. PPC – co je pro vás výhodnější?”. Prezentaci pořádala skupina GBG Kolín. Jako přednášejícího pozvali organizátoři mého kolegu Tomáše Kropáčka. Vzhledem…

0
Zobrazit celý článek

Jak zklamal pan Zahrádka aneb jaký byl ShopCamp 2016

Již třetí ročník e-commerce konference ShopCamp se uskutečnil v pátek 16. září v prostorách Fakulty architektury ČVUT v Praze. A nuda to rozhodně nebyla! Dohromady se sešlo na šest stovek e-shopařů, online marketérů, pracovníků agentur a spousta dalších. Ti všichni měli možnost navštívit 11 přednášek (celkem jich bylo 22, ale rozdvojenou osobnost jsem nepotkal) a vybraný workshop (v nabídce jich bylo sedm). Tak tohle všechno si můžete samozřejmě přečíst i na oficiálních stránkách ShopCampu. Teď už tedy k tomu, co jsme se opravdu (ne)dozvěděli. Nepodceňujte poobjednávkový proces Když jsem v době zahájení celého ShopCampu poprvé spatřil dlouhou frontu čekající…

0
Zobrazit celý článek