Dnešní doba má svá specifika, a pokud se nacházíme zrovna v roce 2015, řadíme mezi ně například sociální sítě. Už nejsou součástí jen našeho volného času, jako tomu bylo v minulosti, ale především jsou pro různé podniky a firmy prostředkem ke zviditelnění se. Dá se s nimi efektivně pracovat a získat tak své věrné příznivce a návštěvníky.

Film Chef

Skvělou ukázkou použití sociálních sítí je film Chef, natočený v roce 2014. Jsou zde použity především dvě sociální platformy – v Americe oblíbený Twitter a také geolokační služby. Princip je velmi jednoduchý – kuchař ztratí práci v restauraci, a tak se rozhodne zúročit své schopnosti v pojízdném stánku s jídlem. Následně velmi rychle přichází k obrovské fanouškovské základně. Jeho syn totiž začne pracovat se sociálními sítěmi – fotí kuchaře při práci, místo, na kterém stánek zakotví, nebo lidi pochutnávající si na jejich jídle.

Geolokační služby celému úspěchu jen dopomohou. Lidé začnou na své účty posílat oznámení o své poloze, a rozšiřují tak povědomí o stánku i jeho kuchaři směrem ke svým kamarádům a známým.

Na filmu Chef je tedy hezky ukázáno, jakou mají tyto mediální platformy moc, pokud se s nimi efektivně pracuje. Např. když restaurace sdílí to, co jejich zákazníci normálně neuvidí – přípravu nového menu, kuchaře při práci atd.