Copywriting

Copywriting je proces psaní přesvědčivých marketingových textů, takovým způsobem, aby byl čtenář prostřednictvím nich motivován ke konkrétní akci (od kliknutí na odkaz k nákupu zboží na e-shopu). Nejedná se o bezduché kopírování textů z internetu, ale je to tvůrčí činnost vyžadující pečlivou analýzu nejrůznějších zdrojů informací a klíčových slov a posléze marketingově promyšlené komponování informací do celku. 

Copywriter vymýšlí zcela originální slogany, texty na web, PR články nebo příspěvky na sociální sítě, tak aby byly tyto výstupy hodnotné pro adresáty, odlišily se od konkurence a navíc byly sympatické pro vyhledávače z hlediska SEO. Jeho služby byste měli využít např. v případě, že sami nejste schopni svůj web nebo sociální sítě pravidelně plnit kvalitním obsahem, nebo potřebujete v rámci SEO aktivit vytvářet články nebo texty do e-mailingu

 

Co zvládá dobrý copywriter

  • Skvěle ovládá pravopis, gramatiku i stylistiku.
  • Zná základy SEO, umí pracovat s klíčovými slovy.
  • Zajímá ho záměr textu a cílová skupina.
  • Bere v potaz, kde bude text umístěn.
  • Zpracovává téma nově a neotřele.
  • Snaží se, aby byl text pro uživatele hodnotný.
  • Umí vystihnout podstatu a vyhýbá se slovní vatě.
  • Nezapomíná na formátování textu.


Proč se vyplatí si copywritera najmout? Díky kvalitnímu copywritingu můžete nejen výrazně zvýšit návštěvnost vašich stránek, ale také si vybudovat se zákazníky dlouhodobý vztah, tak aby se na váš web rádi vraceli a dále vás doporučovali. Pokud nemáte vlastní tým, který by vám pravidelnou tvorbu obsahu zajistil, klidně se nám ozvěte a můžeme vám.