Tag Archives: SEO

Ohlédnutí za online snídaní na téma PR pro podnikatele

Jak už to v posledních měsících bývá, uskutečnila se další kolínská podnikatelská snídaně. Celkově druhá, která proběhla kvůli nouzovému stavu online. Přesunuli jsme se tedy z kolínské…
Continue reading

Koronavirus COVID-19 a klíčová slova

S příchodem nového koronaviru COVID-19 jsme pocítili mnoho změn v našem běžném i pracovním životě. S internetem aktuální situace také pořádně zahýbala. Velký…
Continue reading

Co se dělo na SEO Restart 2019? Zahraniční speakeři i divadelní atmosféra

Konference SEO Restart letos proběhla v Divadle pod Palmovkou a v programu se objevilo hned několik zahraničních speakerů. Velká část přednášek byla zaměřena…
Continue reading

Rychlost webu je důležitá

Věděli jste, že průměrná doba načtení stránky na mobilu je 15 sekund? Za tu dobu může být váš zákazník dávno pryč. Snažte se držet načtení stránky i na pomalejším připojení alespoň…
Continue reading

“Výhody a nevýhody” na nulté pozici ve vyhledávání Google

Kdo by nechtěl mít výsledek svého webu na první pozici vyhledávání v Google. A co teprve na nulté pozici? Už jste někdy slyšeli o pojmu featured snippet? Co je featured snippet?…
Continue reading

Jaká byla E-shop akademie 2017?

10 podzimních sobot přes 30 přednášek od A do Z z oblasti e-commerce více než 80 hodin výuky Taková, a ještě lepší, byla podzimní E-shop akademie aneb „První český…
Continue reading
Britská kočka na křesle - výsledek obrázkového Google hledání

SEOloger na téma optimalizace obrázků

V úterý 28. 11. 2017 proběhlo v pražské restauraci Pinta další setkání, nejen SEO konzultantů, které pořádal Pavel Ungr. Tentokráte proběhla přednáška o optimalizaci obrázků, které se ujal Vladimír…
Continue reading

Jak jsou na internetu vidět kolínské restaurace?

Kdo čas od času nedostane chuť na kvalitní a dobré jídlo? Pokud to na nás přijde, většinou pak zavítáme do osvědčené restaurace, nebo začneme pátrat po aktuální nabídce ve svém…
Continue reading

Jak dopadl zápas SEO vs. PPC?

„Mám dělat SEO nebo raději PPC?”  To je otázka, kterou si položí asi každý, kdo začíná s propagací webu na internetu. A pokud se nepovažujete za znalce v oblasti…
Continue reading

Jak zklamal pan Zahrádka aneb jaký byl ShopCamp 2016

Již třetí ročník e-commerce konference ShopCamp se uskutečnil v pátek 16. září v prostorách Fakulty architektury ČVUT v Praze. A nuda to rozhodně nebyla! Dohromady se sešlo na šest stovek…
Continue reading