SEO

SEO je jedním z oboru internetového marketingu. Optimalizace webových stránek pro vyhledávače, u nás je to hlavně Google a Seznam. Optimalizace je hlavně pro vaše návštěvníky, kteří chtějí najít to co hledají. Klíčem k úspěchu je mj. detailní analýza klíčových slov, kontrola indexace, optimalice on-page i off-page (link bulding) faktorů. Nebudujte web jen pro sebe, ale i pro své zákazníky.

Oběd v Kolíně

Jak jsou na internetu vidět kolínské restaurace?

Kdo čas od času nedostane chuť na kvalitní a dobré jídlo? Pokud to na nás přijde, většinou pak zavítáme do osvědčené restaurace, nebo začneme pátrat po aktuální nabídce ve svém okolí. Oblíbeným podnikem lidí v Coworking Kolín je jednoznačně Hostinec U Tří Pírek. Během pátrání na internetu jsem se zaměřil na vybrané kolínské restaurace a jejich činnost v online prostředí. Osobně si rád vyrazím do restaurace na kvalitní oběd nebo večeři. Mým zdrojem v neznámých lokalitách je především Google a profily na portálu Moje Firma, které jsou včetně recenzí. V zahraničí potom využívám výhradně TripAdvisor. Zajímá vás, jak si kolínské restaurace…

0
Zobrazit celý článek
SEO nebo PPC? Co je výhodnější?

Jak dopadl zápas SEO vs. PPC?

„Mám dělat SEO nebo raději PPC?”  To je otázka, kterou si položí asi každý, kdo začíná s propagací webu na internetu. A pokud se nepovažujete za znalce v oblasti online marketingu, můžete oba obory velmi snadno zamotat dohromady. Oba slouží ke zvýšení viditelnosti webů ve vyhledávání, ale přesto nejsou to samé. Pokud jste si v tom chtěli udělat jasno, nebo se dozvědět něco nového, mohli jste v Kolíně ve čtvrtek 16. 2. 2017 navštívit přednášku na téma „SEO vs. PPC – co je pro vás výhodnější?”. Prezentaci pořádala skupina GBG Kolín. Jako přednášejícího pozvali organizátoři mého kolegu Tomáše Kropáčka. Vzhledem…

0
Zobrazit celý článek