Jednoduchá obsahová kampaň (JOK)

Jednoduchá obsahová kampaň (zkr. JOK) je typ obsahové kampaně v rámci reklamního systému Sklik provozovaného společností Seznam.cz. Je tvořena formou statických bannerů, kombinované reklamy, brandingu a HTML5. Na rozdíl od ostatních kampaní v tomto systému je levnější (má nižší průměrnou cenu za proklik) a jednodušší (nevyžaduje nastavení typů cílení, stačí nahrát bannery a nastavit max. cenu za proklik).

Její hlavní výhodou je, že se zobrazuje uživatelům, které nelze oslovit prostřednictvím standardně cílených reklam (zobrazí se uživatelům, kteří nedali souhlas s cílenou reklamou nebo mají blokované cookies). Se svou vysokou zobrazitelností tedy může být přínosná při záměru oslovit širší nesnadno zasažitelné publikum.

Nevýhodou je nemožnost cílení, nemožnost vyloučení nežádoucích webů a klíčových slov a hůře měřitelná efektivita – nemožnost ověření, na jakých webech a v jaké frekvenci na uživatele se reklama zobrazila.