Včera, ve středu 30. 11. 2016, proběhl v Praze Google Agency Day určený pro certifikované agentury, které spravují klientské kampaně v Google AdWords. Letos jsme se poprvé stali certifikovanou agenturou a byli jsme tak pozváni na tuto velmi inspirativní akci. Přečtěte si náš report z celé události.

Případové studie

Večer měl pevně daný program a nechyběly ani případové studie. Moc se mi líbila ta od e-shopu Pneumatiky.cz, která se zabývala kampaní na podporu brandu. Podívejte se na video, které použili pro videoinzerci na YouTube.

Nasajte zajímavá data

Kromě dat na tomto slidu je rovněž zajímavé, že lidé používají klidně 3 různá rozlišení obrazovky. Je potřeba zmínit i to, že průměrný Čech se na mobil podívá až 150× za den.

Věděli jste, že rychlost webu může výrazně ovlivnit konverzní poměr? Tato statistika to dokazuje. Pouhé zrychlení o jednu vteřinu se pořádně projeví i na konverzích. Pro otestování vašeho webu je tu nástroj Google PageSpeed.

 

YouTube navštíví až 4,9 milionů uživatelů za měsíc a počet zhlédnutých videí je 1,5 miliardy. Nejen díky zmíněným číslům je tato platforma druhou největší TV v České republice.

Bez YouTube bychom se moc nenajedli. Videa o vaření lákají nejvíce uživatelů.

Přemýšlejte o expanzi na jiné trhy

Další blok obsahoval zajímavá data pro expanzi na jiné trhy. Pojďme se na některá podívat.

Vyberte si trh, kde se utrácí dostatek peněz.

Útrata není nejdůležitější, pro zjištění dalších dat použijte nástroje a aplikace nejen od Google.

Buďte o krok napřed!

Vyhlášení agentur

V České republice je aktuálně 171 certifikovaných agentur.

Na setkání byly představeny nové společnosti, které splnily všechny podmínky. Tento rok jsme se mezi ně nově zařadili i my.

Zlatý hřeb večera patřil 11 klíčovým Google Partner agenturám.

Zakončení

Po programu jsem se chvilku zdržel na after party a pak už pokračoval i s dárkem do Kolína.