Včera, ve středu 30. 11. 2016, proběhl v Praze Google Agency Day určený pro certifikované agentury, které spravují klientské kampaně v Google AdWords. Letos jsme se poprvé stali certifikovanou agenturou a byli jsme tak pozváni na tuto velmi inspirativní akci. Přečtěte si náš report z celé události.

Případové studie

Večer měl pevně daný program a nechyběly ani případové studie. Moc se mi líbila případová studie kampaně na podporu brandu od e-shopu Pneumatiky.cz. Podívejte se na video, které použili pro videoinzerci na YouTube.

Nasajte zajímavá data

Kromě dat na tomto slidu je rovněž zajímavé, že lidé používají klidně 3 různá rozlišení obrazovky. Je potřeba zmínit i to, že průměrný Čech se na mobil za den podívá až 150x.

Věděli jste, že rychlost webu může výrazně ovlivnit konverzní poměr? Tato statistika to dokazuje a pouhé zrychlení o jednu vteřinu se pořádně projeví i na konverzích. Pro otestování rychlosti Vašeho webu je tu nástroj Google PageSpeed.

YouTube navštíví až 4,9 milionů uživatelů za měsíc a počet zhlédnutých videí je 1,5 miliardy. Nejen díky těmto číslům je tato platforma druhá největší TV v České republice.

Bez YouTube bychom se moc nenajedli. Videa o vaření lákají nejvíce uživatelů.

Přemýšlejte o expanzi na jiné trhy

Další blok obsahoval zajímavá data pro expanzi na jiné trhy. Pojďme se na některá podívat.

Vyberte si trh, kde se utrácí dostatek peněz.

Útrata není nejdůležitější, pro zjištění dalších dat použijte nejen nástroje a aplikace od Google.

Buďte o krok vpřed!

Vyhlášení agentur

V České republice je aktuálně 171 certifikovaných agentur.

Na setkání byly představeny nové agentury, které splnily všechny podmínky. Nově jsme se tento rok stali certifikovanou agenturou i my.

Zlatý hřeb večera patřil 11 klíčovým Google Partner agenturám.

Zakončení

Po programu jsem se chvilku zdržel na after party a pak už pokračoval i s dárkem do Kolína.